Gemeentelijke communicatie

De communicatiedienst van Lokaal Bestuur Wommelgem gebruikt verschillende kanalen om de Wommelgemnaar te informeren over wat er leeft in onze gemeente. Het infoblad 'de Wommelgemnaar', deze website, de Facebookpagina, bewonersbrieven, infokrantjes... Het zijn maar enkele van de uitgaven die we opmaken om onze diensten beter bekend te maken, om nieuwtjes te delen en om bijzondere initiatieven van de Wommelgemnaren in de kijker te zetten.

Om al die communicatie in goede banen te leiden, hebben we een handvest met richtlijnen voor de communicatiedragers opgesteld. De algemene bepalingen kan je hieronder in bijlage nalezen. Specifieke bepalingen voor inzendingen voor 'de Wommelgemnaar' lees je in het thema hieronder.

 

 

Melding sluiten

Samen tegen het coronavirus

Een overzicht van alle maatregelen in Wommelgem

Onze diensten helpen je (van thuis uit) verder

  • Mail je vraag naar de dienst of bel naar het onthaal via tel. 03-355 50 50
  • Gebruik zoveel mogelijk de formulieren van het digitaal loket
  • Dienst burgerzaken werkt enkel op afspraak (en enkel voor dringende documenten)
  • De bib opende opnieuw de deuren, mét voorzorgsmaatregelen
  • De werf, BKO en thuiszorgdienst werken verder met de nodige voorzorgsmaatregelen

Heb je hulp nodig of kan je hulp bieden?

Maak gebruik van ons vrijwilligersnetwerk (vb. voor boodschappen, honden uitlaten, sociaal contact). Lees het artikel (klik hier) voor meer info of via tel. 03-355 50 55.

Naar het digitaal loket