Naar het gemeentehuis? Vergeet je afspraak niet!

Gepubliceerd op vrijdag 3 januari 2025 12.23 u.

Voor alle diensten van Burgerzaken is een afspraak verplicht. Dit geldt voor o.a. het aanvragen van identiteitskaarten, paspoorten, rijbewijzen, adreswijzigingen, …

Zo maak je een afspraak:

  1. Online: Maak een afspraak via de website wommelgem.be/online-afspraak.
  2. Telefonisch: Bel 03-355 50 50 om een afspraak in te plannen.
  3. Aan het onthaal: Bezoek het onthaal in de Handboogstraat 36. Zonder afspraak kan men bij het onthaal ook terecht voor algemene informatie, hulp bij het maken van een afspraak of inschrijvingen zoals bijvoorbeeld PMD-zakken.

Openingstijden onthaal:

  • Maandag: 8.00 - 12.30 u., 13.00 - 15.00 u., 16.00 - 20.00 u.
  • Dinsdag t/m donderdag: 8.00 - 12.30 u., 13.00 - 15.00 u.
  • Vrijdag: 8.00 - 12.30 u.

Waarom een afspraak maken?

  • Snel: Geen wachttijd, je wordt op het afgesproken tijdstip geholpen.
  • Efficiëntie: De juiste documenten worden voorbereid, waardoor de behandeltijd verkort wordt.