'Mijn container': heractiveer je account voor nieuwe mogelijkheden

Gepubliceerd op dinsdag 2 maart 2021 13.28 u.
Vanaf 1 maart is 'Mijn container' overgeschakeld naar een beter beveiligd aanmeldsysteem. Bij je eerste aanmelding na 1 maart klik je op 'gebruikersaccount aanvragen' om de overschakeling te maken.

Je koppelt vervolgens je adres aan je rijksregisternummer (van het gezinshoofd) en kiest een wachtwoord. In je nieuwe account vind je nog steeds je voorbije facturen en containers terug. Die moet je dus niet opnieuw aanvragen. Ben je nadat je je account opnieuw geactiveerd hebt je nieuwe wachtwoord vergeten? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan. Je krijgt een uitnodiging om het opnieuw in te stellen via het mailadres dat je in je profiel aanduidde.

Factuur in je mailbox of domiciliëring zonder zorgen

Ga je je account activeren? Maak van de gelegenheid gebruik om de mogelijkheden van 'Mijn Container' volop te benutten. Zo kan je in je gebruiksaccount instellen dat je de facturen in de toekomst rechtstreeks in je mailbox wil ontvangen. Vereenvoudig je administratie en verklein de Wommelgemse papierberg in één klik en kies voor de optie 'Elektronische facturen'. Wil je de afvalophaling helemaal zonder zorgen laten verlopen? Vul dan een domiciliëring in via je gebruikersaccount, bezorg ons een gehandtekend exemplaar en wij doen de rest!

Melding sluiten

Vaccinatiecampagne voor de brede bevolking van start

Bekijk alle info over de vaccinatiecampagne voor Wommelgem op deze overzichtspagina 

  • Je ontvangt een uitnodiging van het Agentschap Zorg en Gezondheid per brief. Momenteel krijgen de hoogste leeftijdscategorieën hun uitnodiging.
  • Heb je problemen om online een afspraak te maken? Neem contact op met de vaccinatiehelpdesk via het telefoonnummer op je uitnodiging.
  • Heb je geen vervoer naar het vaccinatiedorp? Alle vervoersopties kan je op deze pagina nalezen >>

Bekijk het overzicht van de geldende coronamaatregelen 

Bekijk alle info over de vaccinatiecampagne